Monday, September 28, 2009

しゅうまつ

おととい じゅういちじはんに おきまして。 DBTLで にほんごを べんきょうしまして。
さんじじゅっぷんに FITZに いきまして。 SOUTHで ばんごはんを たべませんでした。
でも COMOで たべました。 PHYSICSのしゅくだいを しました。 そして にほんごを べんきょしました。ごぜん さんじごろ ねました。 あま ぼこわ ねます。

4 comments:

  1. I forget, なにを ぶつり(physics)の じゅぎょうが あります?

    ReplyDelete
  2. COMOで ごはんを たべましたか? なにを たべましたか?

    ReplyDelete
  3. Physicsの じゅぎょうは electromagnetism えすか?  That was one of my least favorite classes in こうがく。

    ReplyDelete
  4. メイソンさん、こんにちは!ギーです。おぼえていますか?きょうはCSLCでべんきょうしました。

    メイソンさんのブログはいいですね。

    I have an idea for a new topic you can write about.

    ひまな時 (free time)、なにをしますか?

    My blog is at this address if you would like to take a look: http://eriza-besuto.blogspot.com/

    If you download the program Rikaichan、it will help you look up words you don't know. When you put you cursor over the word you don't know, the reading and English meaning will pop up instantly. It will work on blogs, Japanese websites, etc. You can find it here: http://www.polarcloud.com/rikaichan/

    どうもありがとうございます!

    ReplyDelete